söndag, september 28, 2008

tredje dagen

Ja.. festen har varit nu har vi bara hela kylen full med rester, dem sista personerna åkte för två timmar sedan.. Jag gick iaf, Gustav övertalade mej. Väl där så var det dötråkigt men jag blev kompis med en liten tant som kallas Gunda.. en söt liten sak, jävligt rapp i käften! Henne ska jag bli när jag blir gammal! Gustav och Hjalmar spelade Janne shaffers "jag vill ha en egen måne" på gitarr och synth. Hjalmar förälskade sig i synthen. den kostade 14 tusen någonting... inte farligt alls för någon med inget jobb! Han berättade att han och molly ska dra till sthlm och plugga. Hoppas inte att filip följer med! han ska stanna här och ha filmkväll med mej och gustav. sen ska han följa med oss till Piteå och plugga!!! Vi diskuterade mycket kring mamma och jag berättade lite mer vad hon har gjort för hjalmar som inte hänger med i svängarna. Han föreslår att vi drar dit och hämtar ut allt som är mitt och sen drar därifrån. Gustav har redan planerat det med att han skulle vara "the human shield" och typ vakta medans jag är uppe och packar, hjalmar springer ner med allt och filip håller bilen uppvärmd. Visst det är en plan men men... jag vill ju ha mina djur.... snyft.. saknar dem så mycket!!!

Inga kommentarer: