lördag, september 27, 2008

festen ja..

Kommer ni ihåg för några timmar sedan då jag längtade halvt till festen. Guess again! nu önskar jag bara att hela den här dagen tar slut! Ingenting fungerar, visst andra skulle kalla mej löjlig men jag fattar inte vad är det för skillnad! Ikväll kommer jag sitta i ett rum fullt av människor jag absolut inte känner, jag får inte dricka, får säkert inte säga vad jag vill heller för att folk ska bli upprörda. Det här är verkligen inte bättre än att bo hos mamma. okej man slipper förolämpningarna och skammen men här får man inte vara ifred, inte göra någonting!!! Gaaah! jag vill bara härifrån. Gustavs mamma hatar ju mej så det spelar ju ingen roll om jag är där eller inte. jag kan vara där och se gustavs framträdande sen tänker jag gå hem och sätta mej och tjura, det har jag gjort mej förtjänt av.

Berättade för gustav att jag inte vill gå längre han blev besviken såklart. Men ändå, jag tror han ändå kommer övertala mej. men jag ser inte värdet i det hela. jag ser inte meningen att vara där, med en massa människor jag aldrig träffat och bara vara där, det här kommer att bli någon av de värsta nätterna jag varit med om..

Inga kommentarer: