torsdag, september 25, 2008

Jag är helt sanslös!

Ibland undrar jag om jag sakta försöker ta död på mej själv genom att stressa som ett as igenom dagarna nu. igår åt jag kl. 21 därför då hade jag tid med det. och idag åt jag en macka som jojje gav mej imorse och några pannkakor till lunch. jag känner att jag har ont i huvudet och att jag inte äter tillräckligt eller lugnar ner mej. Jag har redan fått ett nervöst sammanbrott en gång tidigare då höll jag på att bränna ut mej själv för att jag pluggade så hårt och försöker göra så mycket på samma gång. det är inte bra. Ibland frågar jag mej själv och jag kommer få magsår innan jag slutar gymnasiet. Haha! det sa mormor till mej när jag drack så mycket kaffe och stressade så mycket i åttan, jag skulle få magsår innan jag slöt gymnasiet. nu kanske hon får rätt! nej kanske inte. jag tror mer att jag kommer någ vänta ett år till dricker ju nästan aldrig kaffe nu pga av att jag jämt får ont i magen då.(oftast så dricker jag kaffe utan att ha ätit något också och då mår man illa, speciellt av båtens kaffe) Det här är ingen hållbar lösning. Jag driver ett företag, är elevrådsordförande, är elevrådsinspiratör och ideellt aktiv i Sveriges elevråd - SVEA. Självklart kommer jag orka med allt! jag har nästan inget att göra på kvällarna, det är bara i skolan jag har fullt upp med allting! På fredag ska vi ha kör hoppas jag det vore ju synd att vi ska sluta bara för att vi är så få och för att vi har ju bara haft en gång

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner mig också en aning skraj att jag kommer stressa sönder nu när jag jobbar. Till skolan klockan 9, hem och pusta ut i en timme mellan halv tre och halv fyra innan jag drar till jobbet, kommer hem halv 11 och stupar i säng. Upprepa. Fy fan, tack Gud att det snart är helg.