måndag, september 22, 2008

sjuk!

idag var jag då "sjuk". jag erkänner, jag var inte sjuk men jag mådde heller inte bra. faktum är att jag ändå har gjort en massa skolarbete även fast jag var sjuk. tex. skrev jag klart anders uppsats (tänker inte lägga upp den då har jag överbelastat bloggers server) men den är bra, jag och fredrik(min killes bror) har gått igenom hela den. så han sa att om anders har några anmärkningar så tänker han lära om sig allting när det gäller att skriva uppsatser! Men men, det skulle vara kul att säga till fredrik att jag fick underkänt men jag hade ett bra skriftspråk! hehehe.... nää ska nog inte göra det.

camilla skickade sms hon ville träffa mej och prata antingen den 30/9, 1/10 eller 2/10. och om det var så så kunde hon möta mej i skolan. trevligt va? vill möta mej i skolan. Jag går i slite! världens ände, och hon vill möta mej där för att jag ska skriva på lite papper och prata skitsnack med henne som det ändå tar 3 månader innan hon förstår? nää lägg av säger jag bara! jag har bättre saker för mej. jag ska möta henne någon gång på onsdagen. passade bäst då jag ändå är ledig. hon kommer väl vilja diskutera min vinterjacka och pengar. jag hoppas hon kommer säga till mej att jag har inackordering och studiebidrag som går in på mitt konto varje månad nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar1: Jo, webb-tidning blir det, hoppas de blir bra, ska väl jobba med designen imorrn med Multimedia. :)

Svar2: Ja vet, skitläskigt! Det hände idag mitt på dan precis när jag hade lunch men jag såg det inte, fick veta när jag var på skolan.