lördag, september 20, 2008

fy fan

Jag missade att blogga igår! hur gick det till?? aja, jag skulle göra det men mitt blogginlägg jag skrev i skolan gick inte in:( Gustavs bror har kommit hem, det är nice. Jag snackade med pappa igår var också trevligt, köpte ny jacka igår riktigt skön en.. vad har jag mer gjort, jag åt något förbannat gott igår, lammstek och rostade grönsaker. Kom fram till att jag ska gå på hypnosbantning:P bara för att se om det funkar det handlar om att äta när du blir hungrig, är det du blir sugen på, ät långsamt och när du börjar bli mätt, sluta äta.. lät kul med det där att äta precis vad du vill:P aja bli säkert nice..

Var med gustav på stan idag det var kul, synd att vi inte åkte karusellerna.. hade sett fram emot det.. men vi träffande niklas.. tycker synd om han ända sedan det tog slut har han varit jättedeprimerad. och precis när han trodde att det inte kunde bli värre jag vad händer, hans mamma ringer och säger att hon ska skiljas ifrån hans styvpappa. Stackarn... Jag ska strax in och äta lite käk. vet att det blir favorit i repris med rostade grönsaker(YÄY!!!!)

Inga kommentarer: