fredag, september 26, 2008

It's all in the open now.

jag är hemma idag. mår asåligt. jag vet att gustav förstår mej mer nu. Men nu har jag blottat mej så mycket för honom berättat min mörkaste hemligheter. Att han inte har förstått det själv är ett underverk. nu finns det fyra personer som vet det här. och ingen av dem kommer säga något. jag hoppas allt blir bättre. både för mej och allt annat. jag bara hoppas det känns som om allt försvinner och ingenting vad jag än säger eller gör kan hjälpa mej.

Imorrn är det fest för mats. Jag har tänkt att jag ska locka mitt hår, och klänningen jag ska ha på mej är jättefin. allt kommer vara med svarta detaljer annars är den vit. så fint! Jag gjorde ett impulsköp för någon dag sedan. det är ett korsettlinne. Jag älskar att ha på mej korsetter jag älskar hur dem får mej att se ut! Åhh!! jag vill ha fler, ska köpa fler! det finns en svart och en vit på HM till den svarta finns det en strumpebandshållare till med! Haha! jag älskar tanken av att flytta hemifrån, mamma kan inte säga eller göra någonting för att jag inte ska ha på mej kläderna.

Har skrivit min önskelista, det är ju inte så långt kvar till min årsdag. För er som inte vet det jag fyller år den 9 november. när jag gick samhäll var det jättesvårt att dölja det för att min lärare fyllde år på samma dag:) jag brukar vara jätteblyg då men jag uppskattar alla gratulationer och alla sånger lika mycket men jag vet inte, dagarna innan kanske jag är jätteöppen med det men när jag fyller år så blir jag jätteblyg. konstigt... dessutom är det inte långt kvar till jul heller men de som vill köpa presenter till mej kan ju säga det så kan jag ge er önskelista ellers å kan man ju alltid överraska mej:) love to be surprised:D...

Jag hittade en parfym för någon dag sedan som jag fullkomligt föll för, var lite tveksam i början men nu är jag kär i den. det är Christina Aguilera's nya parfym Inspire:) luktar jättegott! den kostar 349 kr för en stor flaska och den vill jag ha!!!!

Ska in till stan en sväng och hämta det sista till Mats fest, bilderna är utskrivna och klara så dem ska sättas upp idag på väggen i bygdegården.

1 kommentar:

Anonym sa...

Awh, hoppas du mår bättre snart. No worries om kören, det är bara bra att jag hinner hem och städa idag. :) Ta hand om dig!