lördag, september 27, 2008

festen

Igår började folk rulla in på gården för att bo här. jag var inne i stugan för att ta det lugnt. sov fram till 8 sen väckte gustav mej med frukost på sängen. jättemysigt!!! Ikväll är festen, jag kommer vara jäkligt snygg, färgade min utväxt igår också. Gusatv är faktiskt duktig på det, t.o.m. han börjar märka att han är duktig på det.

Hela morgonen och dagen har saker förflyttats hit och dit. till höger och vänster, saker har letats efter, gått sönder och köpts in. det är värsta turbulensen, jag håller mej inomhus i stugan. helst hade jag velat åka iväg och simma men det fick jag inte av gustav eftersom det ska komma mer folk hit snart.

vid tre tiden ska jag börja göra mej iordning, duscha, klä på mej och Gustav ska faktiskt locka mitt hår. Vi får se hur det går. jag tror det går bra men jag har en backup om det inte går. men jag litar på min fina pojkvän, han är faktiskt duktig. jag har snart läst ut boken. komentera om ni vill låna den!

Inga kommentarer: