tisdag, september 23, 2008

det är bara en sån dag va?

Idag har bara känts konstig. började med att jag hade tagit fel på den där jäkla uppsatsen. sen så var jag jätteeffektiv och gjorde klart den andra uppgiften innan lunch. sen så hade jag inge mer att göra eller rättare sagt ville väl inte göra så mycket mer. så då började jag istället att kolla på mitt och sandras företag. tyckte att vi kunde göra affärsplanen idag så vi hade ännu mindre att göra imorrn men det hade hon inte tid med. Så jag började söka stipendier, jäkla förvaltare som vill ha allt skrivet. värsta är att det ska vara HANDskrivet.. om man nu inte bara söker SOS stipendier. då går det att göra det på hemsidan. Aja. fyra har jag ju sökt, då har jag typ 15 kvar eller något. Men men... inte så farligt, två av stipendierna jag sökt är till mej. och två är till företaget.

Inga kommentarer: