lördag, september 13, 2008

here it goes!

då var det dags att börja blogga, ska väl bli konstigt, har gjort det ett tag men jag har nte varit speciellt aktiv. sitter hemma just nu och kollar på när min pojkvän städar och fixar. Vi ska ha en liten fest ikväll. ska väl bli kul tror jag:) Var nyss iväg och handlade det sista av grejerna, vi ska ha marängsvisch, chips, dip och lite annat smågodis. Läsk har vi, man är ju tuff och har soda streamer:) Men annars idag har jag suttit och redigerat bilder och städat jag med. Pappa ringde förut idag, det var skönt att prata med honom. det är länge sedan typ en vecka eller något. det är värre med mamma, har inte pratat med henne sen hon slängde ut mej ur huset, då fick man vända sig till den närmaste vännen jag hade. Min älskade Scoop<3

Nu ska jag dra och käka och fortsätta redigera.

Zewerina Out!

Inga kommentarer: