torsdag, september 18, 2008

Det är världens bästa dag idag!

synd att jag är så grinig och trött... Aja, alla i familjen vet om det så mu kan jag skriva det på bloggen:) pratade med Pär idag och skulle få han att skriva på kontraktet som ger micke rätt att säga till elever att de ska flytta sin rökning ifrån ingångar, ventiler m.m. vad han ska göra vågar jag inet säga för då kommer folk bli jättearga och skriva enmassa kommentarer.. Men iaf.. jag drygar mej.. men han har iaf fått brochyrer om att skicka de mest talangfulla eleverna med högst betyg och bäst ledarskapsförmåga till olika städer. jag vet inte hela konceptet med Pär frågade om jag skulle vara intresserad, endast ett fåtal elever kommer få åka utomlands en vecka nästa år:) är så glad!!!! Man får välja mellan Shanghai, Peking, Vienna, Venedig, Budapest och Washington. Jag vet bara vad man får göra i Washington och det är att träffa presidentens sekreterare och ev. presidenten själv! Eleverna som får åka räknas som typ dom nya"världsledarna" och de ska typ få kreativitet m.m. Självklart tackade jag ja! och man ska åka 2009 och jag blir arton nästa år i november, det är vilkoret man får inte vara 18 år eller över.

Inga kommentarer: