måndag, oktober 27, 2008

fortfarande sjuk..


Lolita



Miranda

ja..Jag är ju fortfarande sjuk, någon som är förvånad? trodde att jag skulle bli frisk under lovet men nej.. nu är det iaf inte så farligt som det var innan med huvudvärk konstant, febrig och bara trött och förbannad.. Nej jag är ju inte frisk men jag är inte heller sjuk.

I helgen var jag hos Lisa och tog hand om hennes kissemissar. Lolita är ju min favvo. det roliga med henne är att hon är jätte kelig och myssjuk när hon är i famnen men så fort hon kommer ner på golvet så går det aldrig att få tag i henne. Miranda är lite tvärt om hon behöver vara på golvet för att hon ska bli kelig igen. jättekonstig.... dom är jättesöta båda två och jag fattar inte hur mjuk päls miranda kan ha! Roliga är att jag har aldrig sett på så mycket film som jag gjort i helgen. 7 filmer sammanlagt tror jag. ska se en till kanske ikväll.. Jag ser iaf fram emot att träffa dessa små kissebebisar igen.. dom är ju för söta:)

Kolla min bilddagbok om ni vill se bilder ifrån helgen
http://zewerina.bilddagboken.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Älsklingarna!