tisdag, oktober 14, 2008

Donkey kong!

just nu sitter jag och gustav och spelar donkey kong. det är jättekul. gustav ska bli som cranky kong när han blir gammal. Gustav har redan varvat spelet en gång och det är väl bra:)

min gammelmormor dog i söndags. jag och gustav var ute och gick och planerade vad vi skulle göra på halloween. vi funderar på att ha en fest då i samband med min årsdag. det var mamma som skickade sms och sa det. jag kommer ännu ihåg hur hon skrev: "hej nu har mormor carin dött. hon dog idag vid 14.30 tiden" inet ens något, hur mår du eller hur är det. nej bara det vissentliga. just nu känns det som om hela välden hatar mej. och det blir inte bätter av henne. men tillbaka till något trevligt min årsdag, eftersom den senaste ordentliga festen jag hade fyllde jag 7 år och då hade mamma varit jättesnäll och blåst upp en massa ballonger. Gustav kommer göra något liknade. jag vet inte vad han tänker köpa eller har planerat till min årsdag. men det ska bli intressant att se vad gustav hittar på då det är första gången vi firar min årsdag ihop.

Inga kommentarer: