fredag, oktober 17, 2008

usch... jag hatar att vara sjuk

Om jag säger så här, jag är ännu inte frisk har haft migrän tre dagar i sträck. Inte bra, inte bra alls.. jag saknar att få vara omkring folk. skolan vet jag inte, kanske lite:P

jag kan ge er en upplysning hur länge jag varit sjuk i två veckor! det är pest.. jag tror jag kommer få influensa eller något.. nej skojja bara. dock har jag samma virus som jag hade i åttan. är helt säker på det. Det enda jag gör om dagara är att sitta vid datorn spela the sims2, äta godis, sova och hänga på lite olika forum. Nu väntar jag på att gustav ska komma hem och ta hand om mej, det blåser jättemycket och kottar ramlar ner på taket. Det är jätteläskigt! Jag har ont i hela kroppen hela dagarna utom när jag sover och då blir det bara värre när jag har gått upp.. Jag hoppas att allt är borta till efter lovet.. fy fan om det inte är det.

gustav var med hans syster och tingade små katter idag. två stycken. dom är tydligen jätte söta, jag får se nästa vecka när jag och gustav ska vara kattvakter. Och han ska på krogen.. jäkla dåre.. aja.. han får väl göra som han vill om han tycker det är bra.

Inga kommentarer: