onsdag, oktober 22, 2008

jag hatar höstlovet!

Gaaah! och jag hatar mina social arbetare som vägrade låta mej åka till mina syskon eller till min gammelmormors begravning. vad fan? Just nu är jag arg på världen och alla, jag har världen PMS humör, en sprängande huvudvärk och inga huvudvärkstabletter verkar jag håller på att bli galen!!!

I helgen så ska man bo hos Lisa och ta hand om hennes två kattungar som hon hämtade idag. Så medans gustav är på krogen ska jag till molly och vara nörd och sen hem dit igen eftersom gustav och filip kommer vara stupfulla när de kliver in igenom dörren! AHHH jag skulle kunna bli så förbannad, jag vill inte ha en massa fyllon som stinker as. Nej, gustav och filip får sova på soffan så sover jag i lisas rum med katterna. det blir bra. så fan heller att jag tänker vara i samma säng när han har druckit en massa öl ock skit. usch!!!!

Just nu kan jag tycka att fine spräng hela världen den är ändå inget att ha den ger mej bara huvudvärk! Och när du ändå är igång och spränger skiten, ta min mamma och socialarbetare också! 2 veckor utan något svar, för två veckor sedan skulle jag ha en stabil ekonomi och vara påväg att få en ny lägenhet. Jag avskyr socialen och allt vad den här världen gör, mest av allt hatar jag höstlovet för att alla mina andra kompisar har dragit på semester m.m. och jag ska vara hemma med gustav som försöker övertala mej att spela WoW........jag hatar det här.....

Inga kommentarer: