lördag, november 01, 2008

Sick and tired of all the bullshit!

Ja.. det går bar för mej i skolan det var skönt att hör a av pär, kommer nog bli så att jag få åka på resan:) hoppas hoppas hoppas!!!!

anyway så börjar jag bli lite trött på att alltid vara utanför i klassen. Jag varken röker eller dricker "varje helg" so to speak. och jag dricker aldrig mej full, har faktiskt aldrig varit full. Lullig men jag har alltid vetat vad jag gjort. Thank god! Men ändå det får mej ändå att bli lite utstött känns det som. Aja... jag har mina stunder då folk kanske klarar av att vara runt mej men annars så är det ju bara MM som jag umgås med. Precis som på samhäll - jag gick i klassen men umgicks bara med Musikarna och så är det nu med.

Som sagt bara lite utanför, whatever.... jag tänker inte kämpa för något nu det orkar jag inte. Seriöst alla i klassen kanske hävdar att jag är pluggis men faktum är att jag bara pluggar stenhårt i en timme sen blir jag störd eller någonting annat har tagit min uppmärksamhet och det känns inte bra men jag får bra betyg och jag anstänger mej inte ens för dem. lite knäppt men jag bryr mej inte så värst mycket. Jag vill inte ha mer att göra för då skulle jag få magsår eller få ett sammanbrott och DET vill jag inte. Har haft känningar men inget annat.

Igår var då dagen då det hände, två år nu. Hatar det.. Hatar det. Det värsta är att han har flyttat tillbaka till gotland och det avskyr jag verkligen. När jag såg honom så gick jag direkt till polisen och de kunde ju inte göra något eftersom de hade inget namn men jag krävde att de skulle skissa av honom så de gjorde det. Jag vet inte hur allvarligt de tog det men jag hoppas verkligen att han är efterlyst efter allt han har gjort... tycker som om tjejen som varit tillsammans med honom.. Svin är vad han är. Som gustav sa och du ser honom på stan peka ut honom jag vill se hur ett riktigt monster ser ut.

Inga kommentarer: