fredag, oktober 03, 2008

usch.. vissa minnen försvinner aldrig

nej, vissa saker oavsett hur mycket man vill försvinner de inte.. varför är det så idiotiskt med allt? varför kan saker inte bara få vara så som de ska vara? så där, bra..?

jag är jättetrött och jätteseg i huvudet, gustav kollar igenom alla glamour avsnitten och jag har precis lagt upp en 6 veckor matsedel, det ska bli nice.. jag känner mej så deprimerad nu för tiden, inget syns utanpå eller känns inuti, det börjar närma sig, 2 år sedan det hände första gången. Molly börjar bli orolig hur jag ska handskas med allt. Jag såg han senast i somras då han var så nerdrogad att han knappt kände igen mej. tur var väl det. Jag vill inte veta av honom.

Gustav och jag kollar runt på lägenheter här och var, helst inne i stan så det blir behändigt. gustav är så snäll, han hjälper mej och han gör vadsomhelst för mej. Skäms ibland för hur jävlig jag kan vara. Vi hittade en trea precis vid signalen närmare 70 kvadratmeter tror jag och man betalar 4700 i månaden. möblerad också. Men jag måste vänta lite till, vill inte men måste göra det.

Inga kommentarer: