onsdag, november 05, 2008

Barack Obama är president a.k.a Tomas Ängshammar

ja han är president och jag jobbar som ett as för att försöka få min Uppgift bra... men det går såklart INTE... har tappat hur mycket skriveffektivitet somhelst.... hoppas det bättrar sig.

Anyway... någon gång nästa vecka antingen på söndag eller torsdag ska jag och gustav och kolla på PUDLAR! ska se lite hur de beter sig och hur de är m.m. kommer bli jättespännande! förhoppningsvis tar hon en kull till februari eller något sånt, gärna svarta pudlar:) kön spelar ingen roll har jag ock gustav kommit fram till men blir det en tik så är det Cindy och en hane så är det Kicken:P

Idag var UF dag. jag och maria var där, sandra SOV... aja det känns som en undanflykt men det kan bero på att jag börjar sakna klinte mer, där kände man typ alla och hade alltid någon att prata med. just nu har jag ingen att prata med förutom lisa och emilia och de går MM... jag funderar ibland också på att byta, då kan jag få sjunga mer och jag kan umgås med personer som faktiskt satsar! I MP är det bara jag som är utsedd till Global grejen... Hoppas hoppas hoppas att pär läser in sig på det så jag kan veta vad det handlar om!!!

Min huvudvärk är tillbaka, titt som tätt känns det som om jag ska få en hjärtattack. Visst mår jag bra? självklart....not! Jag fick några tabletter av molly som är starkare än vanliga huvudvärkstabletter och hjälper inte dessa då är det nog dags att gå till en läkare men jag har fan inte pengar till det. Och Agges briljanta idé om att be pappa, hur ska jag kunna be pappa när jag vet att mamma kollar allt han gör och sen blir jag bara arg när de säger jomen det är bara att göra... Vaddå bara att göra?! har de levt med mamma? nej, har de sett hur hon är? nej, har de upplevt hennes aggressioner o 17 år? nej! alltså har de ingen röst så enkelt är det!

På fredag så har jag möte med unga vuxna. då ska jag ha med mej hyreskontrakt, kontrolluppgift ifrån skatteverket och kontoutdrag ifrån mina konton... Jag tror det gäller även det jag startade för UF. På lördag ska jag rollspela för första gången med mark, gustav och neil. På söndag fyller jag 17 och det är fars dag. 1 år kvar till arton och myndig... Mamma kan inte göra någonting! Ha! På tisdag nästa vecka är det elevråd.. Påminn mej någon! På Torsdag så ev. åka och kolla på pudlar och kl. 16 så ska jag och pappa till soc.

Jag har märkt att jag börjar skriva längre och längre inlägg bloggen. Men det finns en bra förklaring till det. mycket händer hos mej och jag vet inte hur jag ska hantera det. därför måste jag nuförtiden skriva av mej det och sen är det borta... Ser ni vad bloggandet kan göra med människor????????????? Iof så är det ingen som läser min blogg och om det finns någon så har de fasiken inte läst hit ner.. de som gör det kan ju kommentera

1 kommentar:

Anonym sa...

Johodå jag läser faktiskt. ^^