fredag, november 28, 2008

The doctor

Nu ska jag berätta att jag har varit hos doktorn idag och jag har diagnoserad migrän. tack nu har man ett namn på den här jävla huvudvärken. dock så förstod hon inte varför min spänningshuvudvärk (den man får efter sitt migränanfall och ska leda till att man inte har ont i huvudet) leder till ett migränanfall igen. jag fick lite gröna tabletter jag ska ta nu och hjälper dom inte så skulle jag få nya. jag har tid igen den 11 december då jag ska operera foten också. Kul att gå med en riktigt ond fot på fredagen när jag och gustav varit tillsammans ett år.. snyft men ja han lovade att han skulle vara snäll:D

Imorrn blev det inget rollspel. annars skulle jag spela det med molly, hjalmar, gustav och niklas. men nu blev det inte så och det blev inget hos mark heller.. fast jag vill inte vara med i den gruppen längre tror jag... neil är så taskig mot mej. ändå har jag inte gjort något mot honom...

Inga kommentarer: