onsdag, november 26, 2008

min vecka i kaos!

Jag har haft den värsta veckan någonsin! börjar med att på måndagen där blir jag insnöad, hurra! not... under måndagen få jag världens huvudvärk, ingen matlust och mår illa bara jag känner lukten av någonting.... tisdag inget har blivit bättre, ringer till vårdcentralen, får en akuttid nu på fredag blir det sämre ska hon ta in mej tidigare. hon misstänker att jag har inte ätit eller sovit klokt ifrån min förkyldning och vill helst inte att jag ska göra något ansträngande. Jag sticker till danslektionen på kväll och ignorerar läkarens råd. vilket jag ångrar bittert idag. har även möte med unga vuxna idag om ekonomiskt bistånd. tadaaa... nu ska jag få pengar igen! imorrn tänker jag släpa mej till skolan om det bara så är för några minuter men då har jag varit där och gjot något förhoppningsvis. På fredag har jag då min tid vid vårdcentralen vilket gör att jag absolut inte kan komma tillbaka till slite efter det för den är kl. 10.30 i klintehamn! great! helgen kommer då ska jag ligga och tycka synd om mej själv hos mark på lördagen och söndagen tänker jag städa! Sen släpa mej till skolan måndag och tisdag onsdag till söndag ska jag vara hundvakt. då kommer en mellanpudel hit och det blir antingen elliot eller candy som ska komma hit (finns bilder på dem längre ner). torsdag är gustav ledig då kan jag gå i skolan men fredag måste jag åka hem tidigare för att rasta hunden och sen kommer mark på lördag och söndag åka till stan lämna tillbaka hunden och gustav ska repa.... roligt roligt! min vecka av terror och kaos!

Inga kommentarer: