måndag, mars 02, 2009

Inget att göra

Nu har jag verkligen inget att göra. Jag gjorde två A4 som vi skulle göra. Egentligen så ska vi bara göra en men jag ville vara lite bättre så jag gjorde en till, som jag bara bytte textfärg på.

Jag pratade idag med Anders om mitt projekt och han verkade väl... nöjd, kanske? han sa inget han sa bara okey och sen sa han att jag skulle skriva ett papper där allt handlar övergripande om vad rösta 7 juni är. det tog en halvtimme att göra(jag erkänner jag snodde vårat material som vi skickade till AU så att det kunde ta kortare tid) sen sa han att jag skulle hitta en handledare. Den första jag tänkte på var ju tomas. Så jag skickade ett litet gullig mail till han och han lovade att han skulle hjälpa mej. TACK TOMAS!!

Jag vill verkligen att Charlotta eller Emma beställer mina biljetter för kandidatursträffen på fredag. Hoppas att jag kan åka upp till sthlm på torsdag jag vill träffa dej, henke! Jo, tomas.. Henke är min högra hand.. just so you know!

Nu ska jag försöka fixa mailet till aktiva jag skulle gjort i torsdags men jag hade inga grejer till att fixa det!

Inga kommentarer: