måndag, mars 23, 2009

Multimedia A... Men om en efterlängtad pudel

Jag kan ju börja med att säga att det kommer bli nåra inlägg idag. Jag har inget att göra eftersom jag har Susanne idag.

Jag fick ju lägenheten igår. Kontraktet skrivs idag, Gustav ska följa med mej:) Jag tror jag tänker gå in till bitte en sväng och hälsa på Candy, jag får se...
Mitten av den här veckan och veckan efter det så är det beräknat att min valp ska komma:) Jag älskar verkligen tanken på att snart har jag en egen liten hund:) Den kommer jag att älska hur mycket somhelst! Det värsta blir väl att försöka få tag i grejer för att kunna ha hand om hunden bra. Typ klippmaskin, klotång, nån karda, ett bord. Jag har tänkt på idén att köra med mitt skrivbord som pälsvårdshörna. Då har jag lådor och sen är det bara att köpa lite hyllor över så blir det jättebra.

Nu börjar suss att babbla.. Då kanske det är bra att sitta och försöka se ut som om man lyssnar. Även fast vi har gjort övningen innan.. Suck... snacka om att ha gjort en dålig planering!

Inga kommentarer: