onsdag, mars 25, 2009

Våffeldagen

Idag så har det inte blivit så mycket våfflor men det har blivit en god nyhet iaf:) Min lilla bebis är född:) Så nu sitter jag här stolt "mamma" till en svart, missbildad unge som aldrig kommer kunna prata eller gå på två ben. För att inte glömma hur hårig den är! Men jag är glad ändå:)

Första bilderna kom på mobilen men jag ska försöka ladda upp lite bättre bilder snart. Jag kanske ska berätta vad det blev också... Det blev två små tjejer som väger ungefär lika mycket 250g och om 8 veckor kan jag ta hem en av dem:) Små svartingar och dom är hur söta somhelst! Om några veckor så får jag komma och kolla, får se hur det går med dem först..

Det var den goda nyheten, först på måndag så kommer mitt besked om att lägenheten är verkligen min, sen så kommer dom här tossingarna idag.. Aja.. En bra händelse kvar.. nu väntar jag bara på att joakim är duktig och hör av sig så jag kan få pengar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Vilka färger blev det?
Vad menar du med missbildad?? :(

Anonym sa...

*hihi* okej =) blev lite orolig där! *skratt*

Här har vi badat valp idah :D

Anonym sa...

*haha* *skratt* så tokigt det kan bli du! :)
Måste fråga,har du tänkt ställa ut något? skulle va så kul att träffa på dig på någon utställning,du verkar så himla trevlig! :)

trevlig helg!