söndag, mars 29, 2009

Haha!


Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag kan uppdatera om att snart är lilla vovven 1 vecka, på onsdag... Hur sjutton ska jag kunna vänta tills maj när den kommer? sju veckor liksom:O

Aja, inflyttningen börjar närma sig och vet ni? jag hade jätteproblem med hur jag skulle betala min säng, nu har joakim satt över pengar(stor eloge till honom, även fast det tog lite tid) så jag kan betala den om det skulle vara så. Men nu till nästa problem, pappas bil har gått sönder så jag har ingen som kan åka och hämta den, smart va? Men de som äger den hade inga problem att vänta nu helt plötsligt så jag skulle ringa när bilen var fixad så kunde jag hämta den. Skönt...

Nu har jag också en mängd andra saker att tänka över, hur ska lägenheten se ut, vilket möblemang m.m. Fast väggarna är bestämda nu, anders ringde för knappt två minuter sedan. Jag får tapeten som jag gillade:) det är då den här på bilden, så himlans fin!

Inga kommentarer: