onsdag, mars 18, 2009

Hoppas på lite tur och välförtjänt paus!

Ja, som då rubriken säger så hoppas jag just nu för brinnande livet att joakim tar tummen ur sitt myndighetsarsle och ringer till mej och berättar om jag får någon lägenhet. Den jag har kollat på ligger på Terra Nova, bokbindargatan.. Kom och hälsa på mej vetja!! Mitt mål och syfte med att flytta är att få en välförtjänad paus ifrån bladder varenda dag och kanske börja ta hand om mej själv(för det är jag så jävla bra på) Till min käre bror som absolut inte vill veta om jag dricker m.m. jag har tackat nej till två ställen för att det var typ som en studentkorridor med mycket festande för att jag inte vill ha sånt runt omkring mej. Det ger mej ett destruktivt "state of mind" så att säga. Jag mår kanske bra, men alkohol finns för mycket i mitt liv och därför blir jag inneboende i en barnfamiljs garage(?)...

Jag var på en framtidsdag i måndags. Det var rätt intressant, utlandsstudier är något att fundera på. Sen är det ju det här med studenten som driver mej till vansinne.. Och nej, jag tar inte studenten iår. Jag gör det nästa år... Men jag ska tydligen bekosta allt själv, inklusive mottagning och hela ballongen.. Vilket jag inte kommer ha råd till, vilket sabbar just nu alla planer jag hade med gustav då jag faktiskt tror jag kommer bli tvungen att stanna kvar på gotland ett år till för att jag ska kunna få ha en trevlig student och ha pengar till universitetet.. Jag är sjutton år, jag kan inte fatta alla problem jag har när jag är bara sjutton. Jag hatar att växa upp...

Kan väl tillkännage att jag inte låg med i valberedningens förslag till EK om vilka som ska sitta i förbundsstyrelsen.. Jag trodde verkligen att skulle komma med men det gjorde jag inte.. Behöver jag ens beskriva hur jag tog beskedet att jag inte var med? Jag mådde väldigt dåligt.. Extremt dåligt... Men allt har en positiv sida. Nu kan jag koncentrera ännu hårdare på att vara aktiv och göra en mängd med saker för organisationen så att de SER vilken talang jag är:) Dessutom blir det mer tid för hunden nu också.. och de är skönt! Någon med retoriktalanger kan skriva ett tal åt mej:)

En sista uppmaning.. Vad finns det för billiga mobila bredband för inte mycket pengar alls..? Även personer med datorer, bra, billiga datorer vore tacksamt!

Inga kommentarer: