lördag, mars 07, 2009

Hos henke och med en valberedning

jag kandiderar ju somsagt till förbundsstyrelsen till "nästa" år. Och vi hade idag våran kandidatursträff som var väldigt informativ och väldigt nytänkande. Det var verkligen en utvecklande dag. Jag lärde mej mycket om hur jag handskas i olika situationer genom gruppdynamik. Det kom fram att jag är en arbetsmyra, resursundersökare, samspelaren och drivfjäder. Om någon nu vill ha reda på vad det innebär så får man söka på internet. Jag fick reda på det genom belbins självskattningstest. Så det kan vara något man kan försöka att söka på. Annars under dagen så hoppas jag att valberedningen kom fram till ett bra beslut om vilka som bör sitta i styrelsen.

Jag fick även äta sushi och det är jag glad över:) det har jag saknat.. Jag kommer sakna mycket när jag åker imorgon.. Zelda och Lord är väl två saker. Henke du ligger på listan du med. Även fast du överger mej imorrn för att jobba... Men jag har fina minnen härifrån och jag kommer säkert att bo här hos dej igen:)

Inga kommentarer: