måndag, mars 23, 2009

Klar..

Ja, då var man klar med Sussannes uppgift. Och jag fick lov av Torsten att göra massa fotografier på hans lektion på fredag. Idén är att jag ska göra om alla i svartvitt och sätta upp dem i en klump på väggen i lägenheten. Det hade varit skitsnyggt. Sen finns det tre tavlor på gallerix som jag vill ha. Den personen som köper dem till mej, säljer jag min själ till! Dom är så snygga, svart, vitt, lila och på en finns det guld detaljer på. Dom är så fina!!!

Det värsta är att, joakim har inte hört av sig. Har smsat till honom ifrån i söndags till idag och jag kommer fortsätta göra det imorrn. Jag behöver mina pengar ganska omgående för att kunna köpa min säng och soffbord. Sängen är jätteviktig att jag få hem nu för att de som har den vill inte ha den längre, den tar upp så mycket plats och eftersom dom har fått barn och vill använda rummet till deras barn så är det rätt förståligt att de vill bli av med sängen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: hahaha nopp! Nämen faktiskt var det Torsten som bestämde vilken jag skulle göra, men jag var ändå glad att min är unik. ^^

Anonym sa...

oh va roligt,jag ska också gå lite kurser med lillen men det blir nog klippkurs :)

Må gott!