onsdag, februari 25, 2009

Shopping

Jag köpte nya kläder idag, 200 spänn:P för fyra saker som sammanlagt kostat 600-800 haha fan vad bäst jag är.. !

Jag är ganska trött och fundersam.. Klarar jag verkligen av det här? Är jag verkligen så bra alla säger? Existerar jag i hans hjärta ännu eller varför gör han såhär?

Jag fattar inget längre.. För ett halvår sedan var jag en ensam liten skitunge som gjorde det jag brann för men blev ALLTID! ALLTID! undanskuffad som någon som inte kunde något. Se på mej nu, jag har vänner som älskar mej, intressen som börjar formas, drömmar slås in och jag känner mej som en av de mest mäktiga tonåringarna på Gotland. Allt känns så skumt, på någotvis.. Allt börjar utvecklas och gå bättre, men jag är ännu inte nöjd. Något fattas.. Jag känner mej inte hel, inte tillräcklig... Mest det, inte tillräcklig..

Hur ska jag hantera det här.. Det här är jag inte beredd på, det här fick inte hända...

1 kommentar:

Anonym sa...

*hihi* Förstår det! dem ska födas rätt snart va?? :)
Just nu längtar jag tills trollungen får komma hem :)