fredag, mars 20, 2009

Du ligger efter, kompis!

Ja.. då satt man på EXPO B och flummade.. Jag har ritat snökristaller idag, någon som har gjort samma sak??? Ne.. klart ni inte har! Jag sitter febrilt och väntar på att mobilen sk ge ifrån sig ett ljud som gör att jag kan få bekräftelse, har jag fått lägenheten? Hoppas hoppas... Det hade varit underbart. Det är ett bra läge med skog runt. Jag som älskar att gå i skogen, sen med en envis liten pudelvalp kommer den absolut att springa i skogen med mej:) Sen så är det nära till morfar så jag kan hälsa på honom. Sen bor jag i stan! Och nära överallt. Då kanske man kan börja få ett socialt liv:P

Jag ska gå till Pär snart och snacka om mina kurser, hoppas att jag kan göra kurser hemma istället. Det hade varit asbra. Då kan jag faktiskt komma någonvart i skolarbetet och jag kan få fler meritpoäng. Det är något som är bra. Jag får väl börja lägga upp texterna på bloggen så mina lärare kan kolla vad jag gör. Det känns liksom inte som om jag får ut något av mina lektioner. Kolla idag ex. jag har målat snöflingor hela förmiddagen.. Nu får jag inte göra det med för att De andra har inte hunnit skära ut dem. Då skulle jag fota en ovanlig fågel sa torsten, hur vet jag att den kommer hit? nä.. då ska jag sitta och titta ut igenom fönstret hela eftermiddagen. Sen skulle jag hjälpa rasmus men han behövde ingen så jag funderar på att dra hem efter att ha pratat med Pär....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu e valpen här,bilder finns för nyfikna i bloggen ;) *ler*

Anonym sa...

Va roligt!! :) Nu är det inte långt kvar du ;)

Må gott!!