lördag, april 11, 2009

renoveringsobjekt!


Usch vad jag är full av färg!! Igår så fixade jag tre av väggar och slipade en vägg.. Jag är full av målarfärg!! och idag så har alla väggar i lägenheten blivit målade(fick mycket hjälp av min kompis jonte, och lite av gustav på kvällen), dom där tre andra fick jag måla om eftersom jag hade ingen strålkastare! Så nu ska alla andra väggarna som jag målade idag målas om imorrn... Jag roade mej även med att måla nästan alla golvlister, ska fortsätta imorrn på det också.. Även den där väggen som ska slipas ska få sig en avhyvling(dålig ordvits) då jag inte fick klart den eller gustav men häften iaf! bara hälften kvar!!

så johan om du läser det här innan jag har hunnit sagt till dej så skicka sms eller något för jag har inte ditt nummer, det såg jag igår kväll!

Det är jäkligt roligt ändå att fixa till lägenheten, se hur den såg ut till hur den blir nu! Jag tror den kommer bli skitsnygg! Allting ska bli vitt förutom en vägg som ska då bli fondvägg av min sexiga tapet som jag hittade.. Jag måste även hitta bredband så jag har internet med det är lugnt i ungefär en månad eller så. Nästa vecka ska jag försöka åka runt i stan och köpa grejer till lägenheten har ungefär 1100 kr att göra mej av med på grejer till lägenheten det är väldigt lite tycker jag!!

1 kommentar:

Elin sa...

Vilken gullig valpbild! =)

Kiara tycker jag e fint! =) Sen finns det massor, Kesella, kits,kelly,kajsa,katinka,katti,kahlua.

Tröjan är köpt för ca 2 år sedan på Zara här i sthlm. Blomkrukan finns att köpa på http://www.pawprint.nu/


Må gott" =)