onsdag, april 15, 2009

Nu så!

Idag handlade vi upp alla saker som behövdes för mitt kök, badrum och sovrum.. Det blev:
*två vita örngott
*svart påslakan(skitsnyggt)
*svarta lakan
*täcke
*två kuddar
*Ett knivset
*Duk till mitt soffbord
*Duschdraperi
*röda små handdukar
*stor röd badlakan

jag tror det var allt... Sen så lyckades jag och gustav skrapa ihop lite pengar till hunden nu när det var kampanj hos Zoomarket:)
*Espree Berry Delight
*Espree Luxury Remoisturizer
*En uppblandare till schampot och balsamet
*En fin röd-vit boll
*En svart-vit kamptrasa
*Ett litet tuggben med pipljud

Jag vill ha fler schampon ifrån Espree dom heter Cucumber Melon... Den luktar riktigt mycket piggelin:) och sen Dark Coat Aloe, den gör underverk för svarta pälsar:) Sen såklart ett spraybalsam, jag tror jag vill helst ha Silky ifrån Espree.. Så nu vet ni det!

Om ni vill köpa inflyttningspresent till mej så snälla köp pudelkrukorna ifrån Pawprint.com
Jag vill ha de svarta och vita pudlarna


1 kommentar:

Elin sa...

oj här vare shoppat!:)

Mja,får se,så mycket stök att åka över till gotland ju, men man vet aldrig *S*