söndag, april 05, 2009

Elevrådskongressen 2

Hallå, nu sitter jag här och skriver igen.. det är väl väldigt roligt tycker ni inte det?

Jag har inte sovit klokt ikväll och jag har dessutom väldigt ont i hela kroppen av olika anledningar jag inte kan skriva här.

oj oj, nu börjar folk att leta efter mej, kommer snart!!

edit:

Tadaa!
Nu är jag tillbaka. Jag tänkte skriva lite om min kandidatur och Elevrådskongressen. Elevrådskongressen(även förkortad EK) är organisationens högst beslutande organ vilket är våra medlemmar. Jag kandiderar till förbundsstyrelsen iår och tyvärr så ligger jag inte i valberedningens förslag och då har jag ännu större anledning till att höras och synas för att de ska veta vem jag är, menjag tror att det kan gå väldigt bra om jag inte blir vald så finns det ett år till och jag kan få mycket mer tid över till annat. Så jag kommer inte att bli ledsen eller arg. För att jag har varken vunnit eller förlorat någonting.

Nu är det inte långt kvar innan Josephine Bladh blir snaggad!!! Hon satte ett vad att om två tredjedelar av medlemmarna ska delta på EK sen snaggar hon av sig håret!!! Jippie!!! Jag ska ta bilder på det:)

Nu blev det lunch, jag ska vänta lite innan jag ska äta. Jisses nu fick jag ett till ansvar. Inte nog med att jag driver en butik(som går riktigt bra, jag tror jag ska starta eget:P) nu ska jag även vara säljesperson för våra tröjor:)

1 kommentar:

Anonym sa...

När kommer bilden på Josephine?