söndag, april 26, 2009

Det är inte kul längre...

nu är det inte roligt längre, alla jäklas med mej och min fina tjej.. Dansk och cissa tänker färga henne rosa vilket jag absolut inte går med på!!!!!!!! och nu har bitte fått för sig att hon ska heta kalas Puff eller Kalas Pingla... Nä usch aldrig i livet att hon heter det... Det är inte roligt att vara ett offer längre.. och gustav står ut med samma hysteri ifrån bandet när det gäller pudel.. Hampus tycker inte att det är en riktig hund nämligen men jag kan lova att när hampus ser det lilla livet så kommer han att smälta så som jag och gustav gjorde:)

Kaseth's Kasindra det gillar jag mer och mer:)

1 kommentar:

Elin sa...

Kasindra var ju jättefint! =)

Äch,pudelkommentarer kommer alltid att finnas.. både dåliga och bra, Stackars min sambo som har blitt kallad för homosexuell mitt ut på stan bland folk bara för han gick med vår ena pudel. Va töntigt folk det finns överallt ibland.

Må gott!