lördag, april 11, 2009

Min lilla valpis!!


Okey dålig bild men ja, den får duga! Hon har öppnat ögonen och är helt gudomligt söt.. Bitte tror att det är denna som vi ska få:) Hon är så söt och väger ett kilo medans en fullvuxen toy vägen ungefär 2,4 kilo, det gör iaf hennes dotters toy, speedy och han är 4½ år! shit vad små toys är! Men jag är glad över min fina tjej.. Lilla klumpen som hon änsålänge heter, men det kommer inte bli hennes fullständiga namn.

Det är jättekul för att fyra av namnen som ligger som förslag har jag andra som heter. Kompis heter valle igentligen. Korona jaa cissa det är gamla engagerad.s namn innan de bytte fast de hade ett C istället, Kira heter min lärares dotter och jag avskyr den läraren och Karisma heter min hästs ena föl(ena och ena hon har sju stycken). Helt sanslöst fast dock har jag kommit fram till att det finns inga bra namn på K. Några förslag vore bra!

Inga kommentarer: