tisdag, april 07, 2009

Elevrådskongressen resultatet

Resultatet blev jättebra, detta är ju mitt hundrade inlägg så jag hade ju hoppats ge ett glädjebesked om att jag är vald till förbundsstyrelsen. Tyvärr är inte det fallet men jag blev så otroligt lycklig att höra av några medlemmar att de hade hellre sett mej i förslaget än att alla andra hade blivit valda. Så tack alla för erat stöd, men det är inte sista gången som elevrådskongressen och valberedningen sett mej på scen för att kandidera. Långt ifrån!

Jag kan ju berätta en annan nyhet. Som allt ser ut änsålänge så kommer jag ha mycket mer att göra i org, kanske t.ex. ha hand om alla mässor och event som vi ska vara med på(lite liknade press sekeriterare) första anhalten är almedalsveckan och andra blir kanske Arvikafestivalen:) Så det kom lite goda nyheter ur den här händelsen. Jag kan ju också säga att jag ser grymt mycket framemot att träffa alla nya inspiratörer och utbildare på grundutbildningen och sommarveckan. Shit! det är inte långt kvar till den.. 12-16 tror jag det är sagt. Vet inte vem som är projektledare för den, men man får ju se.. Om det inte finns någon som kan fixa med sommarveckan innan jag går på sommarlov så gör jag det.

Till dej som var anonym och ville ha bild på josephine i snaggat, den kommer:)

Inga kommentarer: