fredag, januari 23, 2009

Tur att Elliot finns<3

Jag vill att våran data ska fungera så jag kan ladda upp några bilder:)

Syrran har kommit hem och innan hon ens hade kommit in så var jag trött på henne. Alla tjafsar med Elliot säger att han inte är en riktig hund och att han ska vara mer som Kally. Mamma är ju värst, direkt när Kally kom in och hon började jävlas med Elliot och han skällde så tog hon tag i nacken och sa att han skulle skärpa till sig. Kally har triumfen i huset säger hon. Skitsamma om Elliot var här förut, nej absolut inte. sånt har inget med saken att göra. Jag blir så trött på henne. Hela kvällen igår så bråkade mamma med Robbin, skitsamma om han sov. Nej hon skulle hålla i honom för att hon ville. Och sandras första komentar om Elliot. Är det där en hund? Han är lika mycket hund som Kally om inte bättre. Han är väluppfostrad, han jagar inte bort katterna, han är lydig, han är helt enkelt en mycket bättre hund än henne om man nu ska sjunka till deras nivå.. Men jag är bättre än det.

Nu ska jag plugga. Om jag fortsätter med det så fåre jag och elliot vara ifred, eftersom ingen bryr sig om att jag har migrän så får jag bara fortsätta med det.

Inga kommentarer: