lördag, januari 10, 2009

Helgen


Nu i helgen har det inte hänt mycket förutom att vi fick reda på att tvättmaskinen är trasig och gustav måste åka till någon annan att tvätta, vilket innebär, han kommer vara borta större delen av dagen. Jag å andra sidan får stanna hemma med elliot, fast det är inte så fy skam det heller! Han är ju så underbar och söt!!!! Längtar till min egna:)

Vi har konstaterat en sak, jag och gustav, Han är kattmänniska och jag är mer åt hundhållet:P Han tycker Elliot är dum för att han inte kommer till han och lyder han lika bra som med mej. Jag försöker ge gustav tips men han missförstår dem ganska ofta. Men nu har det gått jättebra, dom börjar bli kompisar!

Rotade igenom lite gamla bilder, den här på Flisan är ju för bra:) För engångsskull ser hon intelligent ut:P

Inga kommentarer: