onsdag, januari 28, 2009

Happy Happy Happy!

Det kommer att bli en valp (Elliot gick inte igenom kraven för att tävla)
Candy och Elliot gjorde ev. ett par svartingar härom natten så Siri, Jag ska få en lillasyster/lillebror till Elita! vi hoppas på tik mer och mer men helst en valp:)
Jag är jätteglad, sen har jag skaffat fram lite böcker som jag kan läsa på innan valpen kommer:) jag vet det dröjer länge, tre månader men ändå, då har jag lägenhet och jag mår utmärkt igen.

Sen skrev jag en ansökan nu till Shadi hoppas han blir glad:)
åhh idag känns allt relativt bra om man bortser mamma som skriker i telefonen till mormor. Nu ska jag gå och hämta lite godis och sätta mej vid datan och spela, imorrn eller i kväll tar jag itu med arbetet om värdekonflikter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Det blir nog snart,tänkte suga på karamellen en litet tag till innan jag presenterar den lilla nya killen. :)

//Elin