torsdag, januari 15, 2009

Pyjamasdagen!

Idag var vi lediga ifrån skolan för att jobba med våran skoluppgift, vi skulle välja en film. se på den och analysera den ifrån våra analyseringsverktyg! det gick bra trots att jag var ensam och sjuk.. Jag har legat hela dagen i sängen med den värsta huvudvärken någonsin, förutom gångerna när jag gick ner och hämtade dricka eller när jag gick ut för att kolla till stackars stesse.

Han är också dålig, han har stukat vänster framben och är så halt att han kan knappt gå, jag har varit ute och tittat till honom två gånger och mamma en gång. Pappa kommer hem snart och då ska vi smörja på linement och se om det hjälper.

Fick mail ifrån bitte häromdagen, precis efter att Elliot kommit hem börjar Candy och löpa. Hon ska alltså iväg den 24 om inte Elliot kommer åt att paras med Candy. Samtidigt ska Elliot med och kollas upp ifall han är duglig att tränas och ev. tävlas eller om jag kommer bli fodervärd åt en av Candys valpar. Jag ser i vilket fall fram emot dem:) så fin som hon är!

nu måste jag sluta ska iväg och spy en stund till och sen fortsätta dricka mitt honungsvatten och kolla på McLeods Döttrar, har kommit igenom halva andra säsongen!

Inga kommentarer: