lördag, september 26, 2009

Jag är med dator:)


Nu, äntligen.. När hoppet nästan försvann så hittade jag en billig dator till salu. Jag är så lycklig att jag hittade den och för en sån billig slant:) Min, min min!!!!!!!!

Gissa vad det är för dator då? Såklart en mac! Som jag har tjatat om så länge. Visst är det svårt att lra sig dem i början men hur otroligt mycket gör inte mac för en sjäv? Jag satt och tragglade med datorn igår och försökte lära mej hur en macbook fungerar.. Har faktiskt aldrig förstått det, de verkar så svåra jämfört med iMac som vi har i skolan. Men nu kan jag dem också:)

Var i stan och köpte ett datorcase och mus till datorn för att den som egentligen ingick hade killen tappat bort för att han aldrig använde den. Så då drog han av tusen spänn ifrån priset eftersom en ny datormus till mac kostar ca 6-700 kr.

Jag tog lite nya bilder på Sindra häromdagen. Gissa om jag vart förvånad över hur långt hår ho har!!!! Mitt lilla trasselsudd

1 kommentar:

Elin sa...

Lilla sötisen då! ^-^