torsdag, september 24, 2009

Helt slut


Sitter i skolan och väntar just nu på att min närvarorapport till joakim ska skrivas ut.

Jag har lite småtråkigt just nu har suttit vid en dator och printat ut en jäkla massa bilder som ska på riksantikvariemässan som vi har ansvaret för på skolan. Samt fixat min tävlingsbild som ska vara till tävlingen i visby.. Visst är den cool?! Torsten säger att jag är expert på att ta oskarpa bilder:/ Men han är dum!

Sindra var på träning igår. Jag tycker att det är fullkomligt ironiskt att den mest aggressiva hunden på träningen(en liten borderterrier) har sindra blivit kompis med. Hon som är livrädd för nästan allt som rör sig och rädd för alla hundar som visar aggressivitet!! Fick mycket pikar av kursledareb på att hon var osäker och rädd när hon närmar sig en blandrasen med schäfer/bordercollie i sig. Men det jobbar vi på jämt men det verkar inte hjälpa så mycket på lilla gumman.

1 kommentar:

Elin sa...

Lilla gumman då, klart hon blir rätt för stora vovvar :)