fredag, juni 19, 2009

Visst är vi syskon alltid!



Jag tittade just på sindras blogg.. Den lille busungen, förstår inte när hon sätter sig vid datorn och skriver men jag börjar skratta lite åt hur korkad min lilla tjej kan vara:P

Men hon har fattat vinken om att hon och elita är lika.. Det ser man på vissa bilder som deras valpbilder här uppe.. sindra är röd och elita grön.

Elita och Siri var här på besök igår och det gick bra, det var väldigt kul i vilket fall:) Roligast var det när siri berättade att hundar är ohyfsade.. Då sätter sig sindra upp och tittar surt på siri och tittar på mej som ungefär: " håller du med henne?" hon är lite charmig iaf:) Elita så iaf hemsk ut hon var ju inte friserad men det är inte lätt ibland med ett sånt här fluffmonster. Nu ligger sindra i mitt knä och sover, hon är så söt:) Hon ligger och snuttar och springer i sömnen..

Men vi satt iaf fram till två och snackade hund.. Det var riktigt skönt att ha någon att göra det med, inga av mina kompisar är så inne på hundar som jag är. Och jag tycker ännu att Siri ska ta en fodervalp ifrån den där kullen. Den lät riktigt bra:)

3 kommentarer:

Elin sa...

Hallå!

Jag har faktiskt inte testat det.. läst lite om det och det verkar ett bra märke. Du får testa annars och uppdatera oss sen =)

Må gott

Elin sa...

Ja,dem kan vara lite svåra att hitta..har du frågat efter gummisnoddar i butiken? Dem brukar hänga oftas vid hårborstarna/hårsnoddarna =)

jenny sa...

Det finns inte mycket som slår en liten pudelbebis