söndag, juni 28, 2009

Agilitytävlingen

Jag har jobbat på agilitytävlingen vid oscarsstenen i helgen. Det var riktigt roligt och jag har lärt mej mycket men det var tufft.. Gå upp vid halv sex varje morgon utom idag så jag gick upp vid fem... Jag har varit allt ifrån hinderfix till inropare.. roligast va det ju vid datorn men det blev jobbigast på eftermiddagen då solen var i ögonen..

Men jag har då handlat mycket till sindra den här tävlingen.
*tio grisöron
*ett igelkott tuggben
*ett hubba bubba tuggben
*en fleecefläta
*en pipleksak som ser ut som en igelkott
*en tävlingsbok
plus att jag fick två stycken torkade lammkorvar gratis

Behöver jag säga att jag är helt slut?

2 kommentarer:

Indra sa...

Hej hej! Tänkte bara lämna ett litet tassavtryck och önska er en fin dag! Vilken underbar liten sötnöt du har! :-D

Må så gott!
Mvh//Indra

Elin sa...

Oj,vilken shopping! =)

Njee,hon passar nog inte så bra i bollfrisyren än, hon ska väl ha valplejon väl nu? :)

Må gott