måndag, mars 14, 2011

Utpumpad!

Hej!

Ja, som det står i rubriken så är jag rätt slutpumpad! Jag har varit på militärövning i helgen och haft det roligt ute i skogen.. Kan säga att det var inte kul med bara tre timmars sömn när man var uppe ifrån 6.30 till 23. Vi hade det rätt roligt kan jag säga!

Vi hade tältuppsättning och sen lagade vi mat, byggde läger och var på spaningsuppdrag där jag var befälet. Det var riktigt kul! Och sen så är jag faktiskt rätt nöjd med att Erik vann(självklart satt hela hemvärnet och kollade på melodifestivalen!)

Angående sindra, hon går inte längre medicin eller har tassbandage på sig men hon har däremot en krage på sig, hon ska ha den i minst 4 dagar till.. Vi får ännu inte gå längre än kisspromenader, det kommer dröja runt 1 vecka till. Jag har just nu en hund som håller på att gå i upplösningstillstånd, vanligtvis så går vi en eftermiddagspromenad på ett par timmar och sen promenader iallafall på minst 20 minuter åt gången men nu så är det max 1 timme om dagen totalt! Stackars lilla Sindra

Just nu så tänker jag gå iväg och hämta min nya digitalkamera. Tradera är bra till mycket!
Vi hörs!

Inga kommentarer: