onsdag, mars 16, 2011

Sitter hemma

Jag jobbar inte så mycket nuförtiden pga att det är lågsäsong. Så numera om dagarna så sitter jag hemma, och medtanke på att sindra är skadad(hon får ta av sig kragen helt i eftermiddag, jag har en lycklig pudel) så håller jag på att kolla igenom hela desperate housewifes serien. Sett precis första säsongen på typ två-tre dagar. Och som lite extra knäck så har jag en daghund, en bordercollie på 8 år, hon är diabetiker också.

Danne jobbar nu från 8 till 16, och nästa vecka börjar han 6.50 till 16.00 eftersom han börjar vid en ny grupp på jobbet. Så nu blir det ännu mer ensamtid hemma och därav mer hushållsarbete. Och sen har vi tre nya familjemedlemmar, tre katter som flyttade in hit i september, 12 och 10 veckor gammla. Tre hulliganer som brukar vända upp och ner på hela lägenheten. Vi fick tre hanar men vid Sindras veterinär så konstaterade dem att det var två hanar och en hona. ett tvilingpar och en "storebror".

1 kommentar:

Elin sa...

hihi, tack.
Kan behövas! =)
Vette tusan om Julius är något för lydnad, men man måste börja någonstans =)