torsdag, mars 17, 2011

Sjuk igen


Nu imorse när jag vaknade så var jag jättedålig, ont i halsen, svullen i hela ansiktet och slem som höll på att kväva mej varenda gång jag hostade.. Känns inte okey alltså...

Jag sitter och fantiserar för mej själv och tittar ständigt på Lindas hemsida(där min valp ska komma ifrån) och tänker på hur sindra ska reagera med en valp i hushållet... Jag vet att hon älskar valpar men frågan är hur mycket när hon inser att valpen ska bo här:/

Jag är riktigt spänd på att se vad det är för något som kommer hem till mej, vi kommer ju bo i större än vad vi gör nu så det är ju inget som jag bekymrar mej för på så vis men det kommer ju vara en till vovve:) Jag har ju redan en svårhanterlig pudel som är snälla och lätthanterliga ifrån grunden, hur kommer det då bli med en malle som från början är tuffare än en liten pudel? Ni kan titta på hemsidan om ni vill veta vad det är för monster som jag ska köpa. Men en sak är jag inte orolig för. Med en sån snygg mamma kommer det inte bli svårt att hitta en hane:P

1 kommentar:

Elin sa...

mEH..Stackare!
Krya på dig!

Köp hem hela apoteket nu =)