torsdag, maj 28, 2009

Nybadat troll


Jag har badat mitt fina lilla troll och vad hon hatade det:) Vi började med tandborstningen igår kväll. Hon börjar bli väldigt hemmastadg här just nu. Jag är så glad att hon kom hit till oss. Imorrn så ska jag och hon hem till Bitte och vara hundvakter i helgen, så då ska hon få hälsa på sina föräldrar och kusiner det ska nog bli bra:) Fördelen med att vi bor där är att då klarar hon av bättre att vara ensam en stund längre än 10 minuter som det är nu.


Skriv på upproret för att kunna få djurpoliser! För ett tryggare liv åt våra djur

2 kommentarer:

Elin sa...

hihi =) vilken söt bild

Elin sa...

Hallå!
Hoppas ni har lika fint väder på Gotland som vi har här i Roslagen =)

Ja du,jag har faktiskt aldrig haft problem med att vänja Romeo eller Julius vid halsband,sen har dem inte tuggat heller :/ Kanske i början av valpdagarna men det beteendet går över väldigt fort.

Men det finns annars andra jättebra fästingsmedel, expot,frontline,bärnstenhalsband,örthalsband,skudodosan
...och sen har vi det senaste =)

En Tic-clip
http://www.blancks.se/eShop/hund/skotsel-vard-ovrigt/vard/article46.aspx

Kanske kan det sista vara något för er? som bara är en bricka på?

Förresten,Har Sindra på sitt halsband hela tiden eller bara vid promenad??