lördag, maj 16, 2009

Änglar och demoner

Idag var jag och Gustav på bio, lär väl dröja ett tag innan vi kan gå på bio igen efter att valpen har kommit:) Shit det är inte lång tid kvar! Bara fyra dagar om man inte räknar med idag och det gör inte jag så tre dagar kvar:) Jag börjar seriöst bli skitnervös och på måndag ska jag vara hundvakt åt alla för att bitte åker iväg över dagen! Det känns lite speciellt men det är inget som känns konstigt bara skrämmande att jag ska handskas med fem valpar(egentligen två för att dom andra sköter lotta men det är ändå mitt ansvar!) 5 pudlar och en katt. Det känns jättekonstigt! Sen är det bara några dagar kvar innan hon ska hämtas! Än så länge funkar allting.. Men allt annat som ska valpanpassas har jag lite problem med, exempelvis något framför mina nedre skåpluckor eftersom jag inte har några! sen ska sängbenen tas bort, mattan ska rullas ihop och sladdar ska tejpas och göras hundvänliga..

Filmen kanske man ska berätta om, det handlade om Illuminati som var ett vetenskapligt samfund under Galileos tid. Det är en film baserad på Dan Browns bok Änglar och demoner som är den första i Robert Langdon serien. Dan Brown skrev nyligen klart sin tredje bok om Robert Langdon. Får se vad den boken handlar om. Filmen var helt klart godkänd och faktiskt riktigt bra, bättre än da vinci koden. Jag gillar hur morbid den är och actionladdad.. Inte som da vinci koden nog för att den var actionladdad men inte alls i närheten av hur den här filmen var.
Fyra Tassar får den av mej:)

Inga kommentarer: