måndag, februari 23, 2009

Den bästa helgen i mitt liv!



Jag måste berätta om min underbara helg efter att ha läst Henriks blogg och blivit arg för att han inte skrev tillräckligt om vårat gäng. Så här kommer det

Jag var på Sveriges elevråd - SVEAs UFI/UFU(jag och cecilia var på UFI och Henrik och Johan var på UFU) Där hade vi det askul.


Det började med att jag kom dit och möttes av Johan och Valle:P sen bestämde vi oss för att gå ut och ha lite sightseeing. Det var askul:)


Sen så åkte vi till stationen och mötte upp Cecilia, snyggingen. Sen begav vi oss till kansliet och hade det lite mer trevligt. Johan hängde efter mej och cecilia av någon anledningen.. vad kan det bero på:P Vi bestämde vart vi skulle sova och ha det jättemysig och då kom henrik in i bilden. jävla störig dansk. men han var den goaste lille killen jag har mött! Från och med den kvällen med alla kramar som vi gav varandra och alla vackra ord till varandra så blev vi det tajtaste gänget på hela kansliet.


Jag älskar er alla tre.. mest cissa, johan och dansken och jag kommer sakna er.. synd att vi bara kommer ses på EK..

Inga kommentarer: