tisdag, februari 10, 2009

Med fem hundar, en katt och nickleback

Nu sitter jag hemma hos bitte med alla vovvarna. Smulan skulle igentligen åka med bitte men eftersom bitte såg fel i båttabellen båda gångerna så fick jag behålla chokladsmulan hemma:) Jag sitter och lyssnar på musik, nickleback för att vara precis. det är det enda som får katten Galliano att vara tyst. Annars så skriker han över hela huset.

Candy ligger i mitt knä och sover. Elliot ligger på stolen bredvid med tassen på mitt lår. Smulan och skorpan ligger på soffan ihop, nära och bra:) galliano ligger på diskbänken och leker med vattenkranen och wilda är ute. Helt ofattbart.

Nu måste jag byta låt innan galliano hör att det är tyst sen ska jag göra min läxa ifrån Etik och livsfrågor som ska vara inne på fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aa, den är snygg :) Men vi har beställt en ny nu :) Så den gamla måste bort,en gammal och gammal,den är rätt ny också.
Vi tänkte ta 1900:- för den, inte en krona mer ialf. Allt bra med dig? Hoppas du får en valp av Candy :)

Anonym sa...

Hej!
Visst kan vi hålla den ett tag, ialf till den 25/2 sen kommer vi sätta ut en annons på den :) Men det är bara att hojta till när ni vet om ni får er lgh! :)
Sköt om er!!

Anonym sa...

Jajemen,bara plinga till i bloggennoggen då! :)