måndag, april 19, 2010

Har kommit fram till en obekväm sanning:/

Jag har kommit fram till något ganska obekvämt:/ Jag måste alltid sitta i skolan och skriva för annars så skriver jag aldrig i bloggen det är egentligen synd.. Det är jäkligt skönt att få skriva av sig lite:)

Idag är det måndag vilket betyder att jag sitter i skolan även fast jag är ledig.. Med andra ord har jag restarbeten och det enda jag har att göra är projektarbete vilket jag ska fråga torsten om hur man ska fixa med boken. Rapporten mailade jag in nu imorse och keynoten är klar. Så nu ska jag bara vänta på att anders läser min rapport ger lite feedback och sen är det redovisningen kvar:)

Något jag verkligen måste fixa är nytt pass:/ Det är ännu inte fixat och vi åker i mitten av maj till tallinn. Så går det när man inte har pengar denna månad. Balklänningen och sindras vaccination tog mycket pengar men det är sånt som man måste ha så det får bara gå.

usch vad jag mår illa... Nu ska jag springa iväg och hämta en kopp vaniljté det brukar få mej må bättre..

Inga kommentarer: